Pikasea Brand Ambassador

Despre noi

Cine suntem?

Brandul Pikasea este rezultatul unei munci asidue zilnice, a unei echipe dedicate și orientate profesionist. Aș putea înlocui numele nostru cu al tău și implicit știi exact despre ce vorbesc. Filosofia noastră de dezvoltare este simplă și clară, fără bazaconii: ne dorim construirea unei comunități valoroase, interactive, căreia să îi livrăm constant produse de foarte bună calitate, variate, care să corespundă permanent nevoilor și dorințelor lor. 

Astfel s-au născut conceptele Pikasea, care cuprinde Pikasea Sail – principalul diferențiator în piață (Grecia, Croația, Spania, Thailanda), respectiv Pikasea Experience – vacanță de tip experiență de explorare culturală și culinară, relaxare și distracție (Portugalia, Thailanda), și conceptul de iarnă Pikaski (Italia si Austria), din ce în ce mai efervescent în fiecare an. 

În decembrie 2022 am lansat cardurile „Pikasea VIP Friends” tuturor prietenilor și clienților noștricare fie au descoperit experiențele fabuloase Pikasea sau atmosfera minunată a găștilor Pikaski.

Marius Pikaso, pikasea,

Despre noi

Pikasea în cifre

Cu mai multe cifre reale, lucrurile stau cam așa:

Facebook

Pikasea: 11.284 Likes

Pikaski: 4.770 Likes

Grupul FB Pikasea Sail: 4.000 membri

Instagram:

Pikasea: 2.591 urmăritori

Pikaski: 616 urmăritori

Alte medii în care brandurile sunt dinamice, în care conținutul este sincronizat adecvat: TikTok, YouTube, Linkedin, Google Business.

Numărul de accesări ale site-ului Pikasea.ro în ultimele 10 luni – 7.091

Utilizatori noi 2023: 85.6% cu o durată medie a unei sesiuni de 2 minute

Pikaski.ro păstrează aceeași rețetă, conceptul fiind relevant pentru perioada de iarnă. Acesta se bucură de 3.900 de accesări în sezonul de iarnă: 1 septembrie – 1 martie.

Devino partener Pikasea

Ce înseamnă Pikasea Brand Ambassador?

  • Dezvoltarea unei rețele de parteneri premium, care să împărtășească aceleași valori, viziuni și comportament, în scopul de a oferi clienților săi o serie de facilități în semn de recunoștință pentru încrederea acordată.
  • Creșterea și dezvoltarea brand-urilor prin accesarea de noi comunități, prin intermediul campaniilor dedicate și a recomandărilor nou generate.
  • Comunitățile de urmăritori existente și membrii noi fac parte dintr-o zonă de maxim interes pentru ambele branduri: 25-45 ani, bărbați și femei, cu venituri medii și peste medie, nivel de școlarizare – universitate, care sunt deschiși și interesați de descoperirea de noi pasiuni sau consolidarea unora compatibile cu produsele noastre.
  • Șansa de a ne “selecta“ astfel publicul, pe care să îl apropiem de produsele noastre și de a acordă astfel beneficii directe unui public deja calificat, targetat (implicit – șanse mai mari de a transforma un lead rece într-o vânzare corectă).
263219713_4175832375856623_6980029953932199142_n
Pikasea, boat, friends,

Caracteristicile Pikasea Brand Ambassador

  • Poziționarea partenerului către calitate și bune practici
  • Abordare sinceră și clară: what you see is what you get
  • Partenerul să aibă disponibilitatea de a oferi o serie de facilități atractive în accesul la portofoliul de servicii și produse oferite, care să producă interes pentru comunitatea Pikaski/ Pikasea

Devino partener Pikasea

Ce pune Pikasea la bătaie în acest parteneriat?

The sky is the limit.

  • În prima fază exercițiul este unul de conștientizare, de transfer de credibilitate și expertiză pe care o aveți în domeniu în care activați către comunitatea Pikasea/ Pikaski,  în funcție de obiectivele și cerințele fiecărei părți.
  • Elementul cheie este crearea unei strategii comune pe termen lung, tradusă în acțiuni concrete de ambele părți, care să aducă plus valoare în zona de comunicare și vizibilitate, în timp ajutând la consolidarea și extinderea conceptului în piață, prin prezența constanța și adaparea campaniilor proprii la publicul nou, respectiv activarea în medii complet diferite.
  • Printr-o relație deschisă, fără implicații financiare, doar în baza apropierii conceptelor și alocarea adecvată de timp și energie, putem pune la dispoziție resursele (online & fizice) ale comunității Pikasea & Pikaski.
117100278_2829098663863341_1065964163637446473_n

Ce putem face concret noi

Creditul valoric poate fi utilizat astfel:

  • încasare directă
  • achiziția directă de produse și servicii ale partenerului
  • transformarea în buget de marketing oferit partenerului pentru campaniile proprii, în cazul în care există interes pentru dezvoltarea zonei de promovare online: pikasea are capabilitatea și echipa necesară pentru a oferi servicii externalizate de marketing

De ce avem nevoie?

Energie, disponibilitate și reciprocitate în comunicare. Împreună putem construi orice considerați că are sens și valoare adăugată pentru conceptul pe care îl promovați și direcția pe care o urmăriți:

  • posibilitatea includerii în lista de parteneri, în mesajele de comunicare lansate în social media, respectiv în campaniile partenerului de promovare, în concordanță cu parteneriatul construit împreună

Pentru a găși puncte comune de colaborare și a putea defini o serie de propuneri relevante, este important să:

  • înțelegem povestea voastră, care sunt valorile care va definesc;
  • o serie de mesaje pe care doriți să le lansați noii comunități pe care o veți accesa;
  • care este direcția în care doriți să avansați;
  • publicul consumator și cel țintă

Cum va funcționa efectiv?

  • Transmiterea de rapoarte lunare standard, de ambele părți, pentru a urmări evoluția campaniilor și a le adapta corespunzător; rapoartele vor include informații referitoare la: nr de accesar, comunicare campanii lunare comune, share-uri campanii partener
  • Campaniile active, respectiv listarea serviciilor/ beneficiilor partenerului se vor publică în contul fiecărui utilizator Pikasea VIP Friends (membru activ Pikasea/Pikaski), pe pagină dedicată individuală a fiecărui membru Pikasea/ Pikaski
  • Identificarea abonaților Pikasea/ Pikaski care vor utiliza serviciile/ beneficiile partenerului se va face în baza cardurilor VIP Friends, care dispune de un cod unic de identificare de 10 caractere și un QR-cod;
  • Identificarea abonaților partenerului care vor utiliza serviciile Pikasea/ Pikaski se va stabili de comun acord cu partenerul, în funcție de resursele disponibile: baze de date, coduri promoționale, fomulare feedback, newsletter
  • Definirea unei campanii comune lunare, în funcție de obiectivele partenerilor